Обмін і повернення секс іграшок в Івано-Франківську
Завдання магазину 69.TOYS - продавати тільки якісні вироби, які будуть приносити радість нашим клієнтам! У зв'язку з цим ми завжди будемо на стороні клієнта в спірній ситуації, а також у випадках з бажанням клієнта повернути або обміняти товар.
Ви можете обміняти або зробити повернення товару в наступних випадках:
- з моменту покупки виробу не пройшло 14 днів
- у випадку виявлення заводського браку
- при невідповідності фактичних характеристик виробу заявленим в описі на Сайті магазину (https://69.ua/)
Також обміну підлягають групи товарів у випадки їх несправності, які знаходяться на довгостроковій гарантії від магазину (виробника), наприклад, "вібратори". Дивіться гарантійні зобов'язання в описі до товару.
Щоб уникнути виникнення спірних ситуацій з невідповідним розміром, кольором або іншим параметром виробу, рекомендуємо звертатися в нашу службу підтримки в Івано-Франківську по телефону 0342-505-341 і отримати всю необхідну інформацію про кожен товар, що цікавить до здійснення покупки. Адже найголовніше - це Ваше задоволення!
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 "Про захист прав споживачів" наводимо список товарів, які поверненню та обміну не підлягають:
- предмети санітарної гігієни (відносяться всі типи секс-іграшок)
- непродовольчі товари:
корсетні товари
парфюмерно-косметичні вироби
іграшки м'які
іграшки гумові надувні
рукавички
білизна натільна
панчішно-шкарпеткові вироби
товари в аерозольній упаковці
друковані видання
вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
Порядок обміну або повернення товарів:
1. Зв'яжіться з нами за контактним номером телефону 0342-505-341 в Івано-Франківську або напишіть на нашу пошту sms@69.toys (в темі вказати "Повернення / обмін"). 2. Вкажіть у Вашому зверненні номер замовлення і найменування товару, які бажаєте повернути або обміняти і повністю опишіть ситуацію.
3. Термін розгляду Вашої заяви може займати від 1 до 3 робочих днів.
4. У випадку позитивного вирішення Вашого питання, будь ласка, надішліть товар службою кур'єрської доставки "Нова Пошта" (на період підвищеної загрози зараженню короновірусними інфекціями), на вказаний нами адреса. У графі "платник за доставку" вказати "Одержувач".
5. Після проведення діагностики товару нашими фахівцями Ви отримаєте повідомлення про його статус і подальші інструкції.
Ми завжди відкриті до Ваших питань і пропозицій!