HAPPY 2025 PROMO -5% НА ВСЕ - HAPPY25

Обмін і повернення секс іграшок в Києві та Україні

Завдання магазину 69.TOYS - продавати тільки якісні вироби, які будуть приносити радість нашим клієнтам! У зв'язку з цим ми завжди будемо на стороні клієнта в спірній ситуації, а також у випадках з бажанням клієнта повернути або обміняти товар.

Ви можете обміняти або зробити повернення товару в наступних випадках:

- з моменту покупки виробу не пройшло 14 днів
- у випадку виявлення заводського браку
- при невідповідності фактичних характеристик виробу заявленим в описі на Сайті магазину (https://69.ua/)

Також обміну підлягають групи товарів у випадки їх несправності, які знаходяться на довгостроковій гарантії від магазину (виробника), наприклад, "вібратори". Дивіться гарантійні зобов'язання в описі до товару.

Щоб уникнути виникнення спірних ситуацій з невідповідним розміром, кольором або іншим параметром виробу, рекомендуємо звертатися в нашу службу підтримки в Києві та Україні по телефону (044) 500-69-09 і отримати всю необхідну інформацію про кожен товар, що цікавить до здійснення покупки. Адже найголовніше - це Ваше задоволення! 

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 "Про захист прав споживачів" наводимо список товарів, які поверненню та обміну не підлягають:

- предмети санітарної гігієни (відносяться всі типи секс-іграшок)
- непродовольчі товари:
     корсетні товари
     парфюмерно-косметичні вироби
     іграшки м'які
     іграшки гумові надувні
     рукавички
     білизна натільна
     панчішно-шкарпеткові вироби
     товари в аерозольній упаковці
     друковані видання
     вироби з натурального та штучного волосся (перуки)

Порядок обміну або повернення товарів:

1. Зв'яжіться з нами за контактним номером телефону (044) 500-69-09 в Києві та Україні або напишіть на нашу пошту sms@69.toys (в темі вказати "Повернення / обмін").
2. Вкажіть у Вашому зверненні номер замовлення і найменування товару, які бажаєте повернути або обміняти і повністю опишіть ситуацію.
3. Термін розгляду Вашої заяви може займати від 1 до 3 робочих днів.
4. У випадку позитивного вирішення Вашого питання, будь ласка, надішліть товар службою кур'єрської доставки "Нова Пошта" (на період підвищеної загрози зараженню короновірусними інфекціями), на вказаний нами адреса. У графі "платник за доставку" вказати "Одержувач".
5. Після проведення діагностики товару нашими фахівцями Ви отримаєте повідомлення про його статус і подальші інструкції.

Ми завжди відкриті до Ваших питань і пропозицій!